13 Temmuz 2007 Cuma

sezen aksu'88 / 1988

Sarışınım
Şarkı bilgisi:
Söz: Aysel Gürel Müzik: Ara Dinkijan
Şarkı sözü:
Bir eda bir çalım aldın başını gittinNe kadar masum bir şeyi terkettinAvunurken olur olmaz aşklarlaSeni hem sevdim hem senden nefret ettimNe sen unuttun ne ben unuttumAldatma kendini gelYanıyor içim eriyor içim eskisinden de beterGel gel sarışınım gelGel sana alışığım gelGel gel günışığım gelGel çok karışığım gelBir ateş ki alev alev yanar içimdeSaçının kokusu kaldı ellerimdeYatağımda deli gibi döner dururumDolaşır sanki hayalim hala tenimde







Geçer
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Hep aynı hikaye gönlüm düşünce aşkaHer ayrılık aynı yalnız kişiler başkaHep aynı yalnızlık aynı tanıdık telaş Hep aynı her şey aynı sanki birbirine eşGeçer geçer daha öncekiler gibi Bu da geçer neler neler geçmedi kiYine düşer deli divane gönlüm aşkaAşkaAşka Aşka vurgunum benHep aynı heyecan aynı çocuksu hayatBen böyle biraz deli sen de biraz öyle kalNasıl olsaGeçer geçer daha öncekiler gibi Bu da geçer neler neler geçmedi kiYine düşer deli divane gönlüm aşkaAşkaAşka





Sultan Süleyman
Şarkı bilgisi:
Söz: Aysel Gürel Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Kaç sene oldu Zaman mı durdu Deniz hep öyle aynı dünya değişmezTaş duvar aynı kaldıÜmit öylece kaldı da Ümit edeni söyle kim aldıKaç devir geldiKaç nesil geçtiYürek öyle sevdalıYollar kavuşmaz Hasretin ne tadı kaldıSabır öylece kaldı daSabredeni söyle kim aldıBu dünya ne sana ne de bana kalmazSultan Süleyman'a kalmadıBöyle hiç bir kitap yazmazKaç çiçek solduHani bu sonduHani bir sarı fırtına Koptu zamansızKaç tohum filiz donduHani bir acı yel savurdu Yürekler son defa vurdu






El Gibi
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Ne bir ses ne de haber gelmiyor artık sendenÖylece kalakaldım da deli hasretimle benBir yabancı selamın ile hüzünlere daldım Kendi ellerimle ben beni kederlere saldımSonunda bir oyuncak kara sevda aldım senden Yani değişmedim hala öyle biraz çocuk kaldımYok öyle el gibi soğuk durma gül birazSana gülmeler yaraşırYok öyle güz gibi soğuk olmaGüz ayrılık taşır






Unut
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Kolay olmayacak elbet üzüleceğiz
Mutlaka bir iz bırakacak
Belki de çocuk gibi sana küseceğim
Seneler sonra utanarak
Dokunup birer birer sevdiğim eşyalara
Hatta belki ağlayacağım
Acı çektiğim doğru ama sen bana bakma
Ne olursa olsun seni unutacağım
Seni sevdiğimi unut sevişmelerimiz yalan
Unut beni de her yalan gibi unut
O sevgiler ki yoktular onlar ümitlerimizdi
Ne ümitler yaşlandı gel zaman git zaman
Ayrıldığımızı unut yalnızlıklar zaten yalan
Unut beni de her yalan gibi unut







Oldu Mu
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Gel haydi yine bir daha deneBelki olur bu son denemeHiç düşündün mü ne zor anlatmak Kendini yeni birisineDur öyle hemen yok olmaz demeBir an olsun düşün yenidenVay bu ne öfke nedir acelenAyrılmak için bu telaş neHer zaman böyle delisin Hep öfkene yenilirsinHer zaman bir neden bulurYa kendini ya beni üzersinOldu mu şimdi oldu mu yaAnlamak istemiyorsun ne demek istediğimiOldu mu şimdi oldu mu yaİnan ki benden farklı değil yeni bir sevgili







Kavaklar
Şarkı bilgisi:
Söz: Metin Altıok Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Ah kavaklar ah kavaklarBedenim üşür yüreğim sızlarBeni hoyrat bir makaslaAh eski bir fotoğraftan oydularOrda kaldı yanağımın yarısı Kendini boşlukla tamamlarAh omuzumda bir kesik el kiHala hala durmadan kanarAh kavaklar ah kavaklar Acı düştü peşime Ah kavaklar ah kavaklar Ardımdan ıslık çalar







Bir Çocuk Sevdim
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Bir çocuk gördüm uzaklardaGözleri kederli hatta korkuluHer şeye rağmen biraz gülümsedi çocukSıcak sade ama biraz kuşkuluBir çocuk sevdim uzaklardaSanıyordum ki onun özlemi de buyduO ise bir bakışta beni örtülerimdenYalnızca ve yalnızca duygularıyla soyduBen böyle yürek görmedim böyle sevgiŞimdi çocuk büyümekte günbegünBütün hüzünleri okşadı birer birerGizli bir ümide sarılarak biraz küskünBir çocuk gördüm uzaklardaBiraz çocuk biraz adam biraz hiçtiEllerinde yaşlı zaman demetleriDaha önce denenmemiş yeni bir yol seçtiBir çocuk sevdim uzaklardaBir elinde yarın öbür elinde dünErken ihtiyarlamaktan sanki biraz üzgünDünyanın haline bakıp güldü geçti





Hasret
Şarkı bilgisi:
Söz: Aysel Gürel Müzik: Atilla Özdemiroğlu
Şarkı sözü:
Ter döküyor dört duvar terBense beklerim bir gün mutlakaTers dönecek anahtarlar bir günElbet çıkacaksın ışığaSen aydınlığa ben sana hasretGel eritir demirleri bendeki ateşBir gün açılırAçılmaz sandığın kapılarvurunca güneşBir karanlık daha erişti güneSaat neredeyse beşGün bizim güneş bizimGöğsümüzde ateş bizimEl ele olduğumuz O gün gülmek bizimYana yana sevmek bizimHasrete vurduğumuzGöz göz yürek bizimSüsledim gelin misali gençliğimi Sandığıma kaldırdımSensiz geçen yılları verdim Sana yeni zaman aldırdım








Bir Kuş Uçur
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Kayahan
Şarkı sözü:
Hep karanlık hep karanlık Yeter artık yeterBir avuç kar beyazıBir adım yol banaBir nefes ver bir fısıldaDağlar duvar olsa önümeYollar kör düğüm düğümlenseDönmem gözümü dağlasalarİpe götürselerBir kuş uçur yeterDağlar duvar olsa önümeYollar kör düğüm düğümlenseDönmem gözümü dağlasalarİpe götürselerSen bir çağır yeterBir küçük pencere Bir aydınlık bana








Hayır
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Dün gece biraz kırgın biraz sinirliydinMutlaka bir şeylere sıkılmıştı canınYoksa sen ölsen bile asla bana öyleHiç bir zaman sevmedim seni diyemezdinEvet hatta biraz fazla sinirliydinBelki de ben hata yaptım farkında olmadan Mutlaka işlerin filan yolunda değildiYoksa hiç böyle şakalar yaparmıydın senHayır hayır yalanSen de beni sevdiğini inkar etmeHayır olmaz Bu yalnızca bir anlık öfkeÖfkeli olmasan asla bağırmazdın öyleNe olur anla artık lütfen bitti diyeBaşkası var artık diye yalan da söyledimSanki inanırmışım gibi böyle şeye







Seni İstiyorum
Şarkı bilgisi:
Söz: Aysel Gürel Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Dün bütün gece seni düşündüm yanarakBir an geldi zannettim kalbim duracakEllerim tutuştu hasretini okşayarakNasıl istedim istedim deliler gibiSayıkladım hep sıcak sıcak nefesiniGel ne olursun gel son defa sev beniGel sarıl bama sarıl seni istiyorum gelNeden bilmem özlüyorum ellerini verYok yalan değil artık inkar etmiyorum yeterHatta belki seviyorum istiyorsan eğerBu gece gel yarın istersen yine git Hatta unut ne varsa verdiğin al götür öyle gitEve kokun siner duvarlara sesin Hatta unut sen dün gece nerdeydin kimle seviştin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder