14 Temmuz 2007 Cumartesi

düğün ve cenaze / 1997

1
O Sensin
Söz: Pakize Barı...
2
Allahın Varsa
Söz: Sezen Aksu ...
3
Kasım Yağmurları
Söz: Sezen Aksu ...
4
Hırdellez
Söz: Sezen Aksu ...
5
Düğün
Söz: Sezen Aksu ...
6
Erkekler
Söz: Sezen Aksu ...
7
Gül
Söz: Sezen Aksu ...
8
Helal Ettim Hakkımı
Söz: Sezen Aksu ...
9
Ayışığı
Söz: Sezen Aksu ...
10
Kalaşnikof
Söz: Sezen Aksu ...







O Sensin
Şarkı bilgisi:
Söz: Pakize Barışta - Sezen AksuMüzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
O sensin , o sensinSüzülür sabahlarUyanır hatıralarGelir
İyonya'dan İzmir'in sokaklarınaYasemin kokusuyl
aGeçmişin dokusuylaAyrılık korkusuylaSarılır boynuna
Çağırır usulcaUnutulmuş saf çocukluğum
Gülümser ilk aşkımHemen hafifler burukluğum
Ben oralarda doğdumKöklerim o topraklardaTarihin sırlarıyla
Ölmek isterim oradaAcılar , yaslarGizlenir kuytulara
Sonra günahlarUzanır uykularaMehtap yol vermez
Karanlık pusularaBaşlar sularda akşamAcılar , yaslar
Gizlenir kuytularaSonra günahlarUzanır uykulara
Mehtap yol vermezKaranlık pusularaBaşlar sularda
ihtişamAşklar emniyetteAşklar Artemis'teGece kavuşurken
Güne ilk güneşlereYasemin kokusuylaGeçmişin dokusuyla
Ayrılık korkusuylaGirer koynumaAcılar , yaslar
Gizlenir kuytularaSonra günahlarUzanır uykulara
Mehtap yol vermezKaranlık pusularaBaşlar sularda akşam
Acılar , yaslarGizlenir kuytularaSonra günahlar
Uzanır uykularaMehtap yol vermezKaranlık pusulara
Başlar sularda ihtişamO sensin , o sensinSen...

Allahın Varsa
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu - Pakize BarıştaMüzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
Yaz bitti yine mevsim sonbaharKim bekler kim çeker bu kadar
Sofrandaki kırıntılar kadarBile mi olamadımAllah'ın varsa
Bu akşam adres defterinde S harfinin olduğu yerde
Bulup ya çiz ya yak adımıYa da sessizlik koy yerine
Allah'ın varsaVicdansızRüyama, şarkıma, şiirime girdin
Sanki kendi bahçelerin misali, arsızBe vefasızSana martılar getirdim
Kanatlarım var beyazAma acımıyor yüreğimElde sazlar, sarı yazlar, oğlanlar, kızlar
Yudumlanır salkım gölgelerinde Nağmeler, nazlar
Şahit yıldızlar"Doğur" dedin bana "Kurabiye gibi çocuklar"Gittiğin o gece ardından
İki kadın uyanıp ağlayacakBiri annen diğeri benBenim
biraz ahım kalacak
Allah'ın varsaVicdansızRüyama, şarkıma, şiirime girdin
Sanki kendi bahçelerin misali, arsızBe vefasızSana martılar getirdim
Kanatlarım var beyazAma acımıyor yüreğimElde sazlar, sarı yazlar, oğlanlar, kızlar
Yudumlanır salkım gölgelerinde Nağmeler, nazlarŞahit yıldızlarOğlanlar, kızlar
Yudumlanır salkım gölgelerinde Nağmeler, nazlarŞahit yıldızlarOğlanlar, kızlar
Yudumlanır salkım gölgelerinde Nağmeler, nazlarŞahit yıldızlar
Editors: Caner LÜLE

Kasım Yağmurları
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu - Pakize BarıştaMüzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
Artık sen eski sen değilsinUzaksın bu çekinen sakınan sensin
Omuzlarımda dünyanın bütün acılarıIslatıyor beni ağır kasım yağmurları
Ben ne haldeyim görmüyorsun,Sen acılara değmiyorsun
Duydum ki başkasına cömertsinYabancı kucaklarda sıcaksın
Eğildi kederimden buğday başaklarıMatemim var söndürün ışıkları
Kim yaşar böyle yasla aşklarıKim böyle durur ihanetlere karşı
Kim döker bu kadar gözyaşıYalancı, beni de aldattınYalancı, beni de aldattın
Yıllar üzerimden geçerHer gün öncesinden daha beter
Çalmıyor artık kapımı tanıdık yüzlerKırlangıçlar gitti, bitmiyor güzler
Ne bahar kokuyor ne sümbüllerSormaz oldu hatrımı artık ümitler
Kim böyle sabır üstüne sabır eklerYalancı, beni de aldattınY
alancı, beni de aldattınİhanetlere karşıKim döker bu kadar gözyaş
ıYalancı, beni de aldattınYalancı, beni de aldattınYalancı, beni de aldattın

Hırdellez
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu - Pakize BarıştaMüzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
Bahar oldu aman Al kese astım gül dalınaAdadım yarin adına
İki göz odaDağ yeşil, dallar yeşilUyandılar bayramaHer gönül şen
Bir benim bahtım karaKokuyor buram buramFulyalar vakit tamam
Bir bana uğramadıBu bahar bayramAğlama hıdrellezAğlama be bana
Acı ektim yerineAşk yeşerecekBaşka baharaAğlama hıdrellez
Ağlama be banaAcı ektim yerineAşk yeşerecekBaşka bahara
Ne yolu var ne iziTanıdık değil yüzüDileğim Allah'tan Aşk sözün özü
Sevdiğim yok, eşim yokAğardı bir gün dahaEy benim şans yıldızım
Gülümse banaAğlama hıdrellezAğlama be banaAcı ektim yerine
Aşk yeşerecekBaşka baharaAğlama hıdrellezAğlama be bana
Acı ektim yerineAşk yeşerecek, yeşerecekBaşka bahara
Yeşerecek, başka baharaYeşerecek, başka bahara
Editors: Caner

Düğün
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu Müzik: Kurtis Jasavev
Şarkı sözü:
Parada pulda gözüm yok inan babaEloğlu kıyar gülünün fidanına
Olur a dara düşerim, ihtimalBaba kapıyı kapatmaOlur a dara düşerim, ihtima
lGülüne su ver unutmaOlur a dara düşerim, ihtimalGülüne su ver unutma
Kınalı gelin uçuyor yuvadanGünü saati biliyor yaradan
Duvağım, telim, kırmızı kemerimDileğim bi kız, bi oğlan
Olur a dara düşerim, ihtimalBaba kapıyı kapatmaOlur a dara düşerim, ihtimal
Gülüne su ver unutmaVurun davullar güm be de güm güm
Geçer mi geçer ah sayılı günHem ağlarım hem giderim
Bahtıma ne çıkarsa kabulümOlur a dara düşerim, ihtimal
Baba kapıyı kapatmaOlur a dara düşerim, ihtimal
Gülüne su ver unutma

Erkekler
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu Müzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
Yalnızlık Allah'a mahsusYalnız yatmak mı,ay ay imkansız
Biri mutlaka olmalıSeni acil unutmalıYa olmazsa
Seni şeytanın şahidi susÇivi çiviyi sökerSökmezse şansına küs
Elimi sallasam ellisiBaşımı sallasam tellisi
ErkeklerOoof, içim sıkılıyorOoof, pabucum sıkıyor
Burda hayat şöyle böyleYaşıyoruz ah zar zor öyle
Şimdilik sensiz olmadıTüh, taş yerini bulmadıSen nasılsın iyi misin
Ne var ne yok hasta mısınYoksa benim gibi boşta mısınElimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisiErkeklerOoof, içim sıkılıyorOoof, pabucum sıkıyor
Elimi sallasam ellisiBaşımı sallasam tellisiErkeklerOoof, içim sıkılıyorOoof,
pabucum sıkıyorOoof, oof, oofİçim sıkılıyorPabucum sıkıyorİçim sıkılıyor
Pabucum sıkıyor

Gül
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu - Meral OkayMüzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
Sürgün verirdim senin yüreğindeKörpe bir güldüm elindeKopardın çok zamansız
Evcil değildim benSoldum ergenkenVeren Allah alırGülün hatrı kalır
Artık erkeğim değilsin Başka kadının varAyak seslerini, sık nefeslerini
Akşam ayıp hevesleriniBazen ağzımda bulurumDudak izlerini
Oysa artık benim hakkım değilsinBaşımda göçebe
kuşlarYalandı aslında suçlar
Sana göre değildimÇok kısa sevindimDilsiz bu taşlar
Veren Allah alır
Gülün hatrı kalırArtık erkeğim değilsin Başka kadının var
Ayak seslerini, sık nefeslerini
Akşam ayıp hevesleriniBazen ağzımda bulurumDudak izlerin
iOysa artık benim hakkım değilsinAyak seslerini, sık nefeslerini
Akşam ayıp hevesleriniBazen ağzımda bulurumDudak izlerini
Oysa artık benim hakkım değilsinYalandı aslında bütün suçlar...

Helal Ettim Hakkımı
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu - Meral OkayMüzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
Gözü kör, dili taş duvarKonuşmaz istasyonlarTrenler çığlık çığlık
Ayrılık katar katarBir bahar akşamıydıBeni burda koydun yar
Söz verip de almadınSarı ayva kızıl narYemin ettin bin kere
Kutsal kitap üstüneBen ölemedim bi türlüVurgun vurgun üstüne
Tutamadın ahdınıDüğün bayram ettilerBaban yazdı bahtımıBizi kurban seçtiler
Ben başka yastıktayımSen ele kuşak çözdünNe ben mahremim ne sen
Kavlimizi sen bozdunBahtiyar ol gözüm yokRabbim verir sabrını
Bu hesap böyle bitsinHelal ettim hakkımıBen başka yastıktayım
Sen ele kuşak çözdünNe ben mahremim ne senKavlimizi sen bozdun
Bahtiyar ol gözüm yokRabbim verir sabrınıBu hesap böyle bitsin
Helal ettim hakkımıHelal ettim hakkımıHelal ettim hakkımı...

Ayışığı
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu - Pakize BarıştaMüzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
Buralarda artıkParlamıyor ayışığıGüneşimize kar yağdıGidenlerden haber yok
Yasaksız aşklar yabancıAşina tuzak savaşlarÜzerimize örtülünceLacivert akşamlar
Sen seç artıkSen seç artık ooy oy ooy oyNe şarkı ne ayışığı ooy oy ooy oy
Ne ölüm kalımNe gençlik çağımDarmadağın , darmadağınDarmadağın , darmadağın
Bir atımlık umudum kaldıSen seç artıkSen seç artık ooy oy ooy oy
Ne şarkı ne ayışığı ooy oy ooy oyNe ölüm kalımNe gençlik çağım
Darmadağın , darmadağınDarmadağın , darmadağın
Bir atımlık umudum kaldı







Kalaşnikof
Şarkı bilgisi:
Söz: Sezen Aksu - Meral OkayMüzik: Goran Bregoviç
Şarkı sözü:
Bum bum bum bumBum Allah vuran vuranaHey ya!

Bum bum bum bumBum yallah kıran kıranaHey ya!Hop de başla muhtelif tıraşa
Oh be anlaşırız paşa paşaSalla kurusıkı dağa taşaKız gibi bak
kalaşnikofKalaşnikof, kalaşnikofKalaşnikof, kalaşnikofHeeey ,
heeeyBum bum bum bumBum batan geminin mallarıSen ağa ol ben paşa
Kollayalım imkanlarıİn işi cin işi değil insan kişiHem erkek hem dişi icabında
Bum bum bum bumBum hoşgeldiniz pazaraHey ya!Bum bum bum bum
Bum aman gelmesin nazaraHey ya!Buyrun ayağınız alışsın
Maksat ortalık karışsınTezgah tezgah üstüne kayıpsınKız gibi bak
kalaşnikofKalaşnikof, kalaşnikofKalaşnikof, kalaşnikofHeeey, heeey
Bum bum bum bumBum batan geminin mallarıSen ağa ol ben paşa
Kollayalım imkanlarıVur vur kafasına kafasınaÇivi gibi çivi gibi çak çak çak ça
kBum bum bum bumBum Allah vuran vuranaHey ya!Bum bum bum bum
Bum yallah kıran kıranaHey ya!Hop de başla muhtelif tıraşa
Oh be anlaşırız paşa paşa
Salla kurusıkı dağa taşaKız gibi bak kalaşnikof
Kalaşnikof, kalaşnikofKalaşnikof, kalaşnikofHeeey ,
heeeyBum bum bum bumBum batan geminin malları
Sen ağa ol ben paşaKollayalım imkanlarıİn işi cin işi değil insan kişi
Hem erkek hem dişi icabındaVur vur kafasına kafasına
Çivi gibi çivi gibi çak çak çak çakİn işi cin işi değil insan kiş
iHem erkek hem dişi icabındaVur vur kafasına kafasına
Çivi gibi çivi gibi çak çak çak çak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder