14 Temmuz 2007 Cumartesi

gülümse / 1991

1
Hadi Bakalım
Söz: Aysel Gürel...
2
Tutsak
Söz: Onat Kutlar...
3
Ne Kavgam Bitti Ne Sevdam
Söz: Aysel Gürel...
4
Gülümse
Söz: Kemal Burka...
5
Güllerim Soldu
Söz - Müzik: Sez...
6
Vazgeçtim
Söz - Müzik: Sez...
7
Her Şeyi Yak
Söz - Müzik: Sez...
8
Namus
Söz: Ümit Yaşar ...
9
Seni Kimler Aldı
Söz - Müzik: Sez...
10
Değer Mi
Söz: Aysel Gürel...





Hadi Bakalım
Şarkı bilgisi:
Söz: Aysel Gürel Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Yerimiz mi dar yoksa yenimiz mi darNe var?

Uçurmuş herkes o da kim oluyor
Sen kimsin kim bunlarEn büyük kim?
Hadi bakalım kolay gelsinBir acaip zor yarış
Bana ne aman ben anlamamPek hesaplı ince iş
Sen seni bil, sen seniSen sıkı tut çeneni
Eline diline hakim olSonra öcüler yer seni
Sen seni bil, sen seniSen sıkı tut çeneni
Eline diline hakim olDikkaaaaaaat!..
Ah içimizde ne aç hevesler
Arada hicaz arada caz nefesler
Bir yanımız her duruma müsait
Ne kadar uyarsa o kadar ister








Tutsak
Şarkı bilgisi:
Söz: Onat Kutlar - Ece Aksoy - Ersin Salman - Sezen Aksu - Onno Tunç Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
İhaneti sende gördüm


Sende şiddeti gördüm aşkı gördüm
Yanarak içinden geçtim aşkın
Kor olmadan küle döndüm
Dokun bana bana dokun ne olur
Hasretinden öldüm
Kopar zincirlerini yeniden gel
Durmadan gel hep gel
Ben sana tutsak sen bana yasak
Gel günahlarla korkularla gel
Ben savunmasız çırılçıplak
Sen hesaplarla, sorgularla gel
Geçiyor günler çok üzgünüm
Geçiyor akşamlar sessiz
Geceyi yırtar yalnızlığım
Güneşi yakarım sensiz







Ne Kavgam Bitti Ne Sevdam
Şarkı bilgisi:
Söz: Aysel Gürel Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Unutuldum, unutuldum

Kurutulmuş güller gibi
Yosun tutmuş duvarlara
Yazılmış günler gibi
Gece bitmez gündüz bitmez
Bu yalnızlık hiç bitmez
Ne kavgam bitti ne sevdam
Ömür geçer gönül geçmez
Her ayrılık bir vurgun değmeyin yaşlarıma
Benden selam söyleyin bütün aşklarıma
Çiçeklerim dökülür her mevsim
Sonra yeniden açar
Ümidimin boynu bükülür
Sonra deniz taşar bin defa taşar
Her ayrılık bir vurgun değmeyin yaşlarıma
Benden selam söyleyin bütün aşklarıma







Gülümse
Şarkı bilgisi:
Söz: Kemal Burkay Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Gülümse

hadi gülümse Bulutlar gitsin
Yoksa ben nasıl yenilenirim
Hadi gülümse
Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir Akdeniz olur
Gülümse
Tut ki karnım acıktıAnneme küstüm
Tüm şehir bana küstü
Bir kedim bile yok anlıyor musun
Hadi gülümseSazlarım vardı, ırmaklarım vardı
Çakıltaşlarım vardı benim
Ama sen başkasın anlıyor musun başkasın
Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılardaİklim değişir
Akdeniz olur
Gülümse







Güllerim Soldu
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Güllerim soldu kaldırımlarda

Gonce yüklü dallarıma ayaz vurdu
Demlerim oldu son akşamlarda
Bir nefeslik duraklarda çiçek açtım
Bir tek sana güvenmiştim
Öncem yoktu sonram yoktu
Soyundum sevinç giyindim
Sevinmek sanki bir suçtu
Hani herşeyindim ben senim
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim








Her Şeyi Yak
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Beni yak, kendini yak, herşeyi yak

Bir kıvılcım yeter be hazırım bak
İster öp ister okşa istersen öldü
rAşk için ölmeli aşk o zaman aşk
Seni içime çektim bir nefeste
Yüreğim tutuştu göğsüm kafeste
Yanacağız ikimizde ateşte
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk
Beni yor hasretinle sevginle yor
Sevgisizlik ayrılıktan daha zor
Dilediğin kadar acıt canımı
Yokluğun da varlığın da yetmiyor
Allahım Allahım
Ateşlere yürüyorum
Allahım acı ile Aşk ile büyüyorum








Namus
Şarkı bilgisi:
Söz: Ümit Yaşar Oğuzcan Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Aradım yıllardır seni her yerdeBir türlü karşıma çıkmadın namusNihayet bir yerde rastladım amaYaklaşıp yanına dedim nerdesinDedin ki yorulma gelmiyor sesinGayretleri boşa gitti herkesinKimseyi yanına sokmadın namusFazilet dediğin meğer yalanmışNamuslu görünmek kimlere kalmışZenginmiş, fakirmiş, halkmış, kralmışHadi yandanHadi, hadi yandanBen senden ne saray ne ev istedimSeni sevenleri sen sev istedimKıvılcım aradım alev istedimBir tek mumu bile yakmadın namusAzizken gözümde sudan ekmektenYoruldum uslu dur yapma demektenYüzyıllardır namussuzluk etmekten Bir türlü uslanıp bıkmadın namusHadi yandanHadi, hadi yandan











Seni Kimler Aldı
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Yürüyorum hasretin acının üstüne

Sığmıyorum dünyaya dar geliyor
Geceler mi uzadı bu karanlık ne
Gönlümün bayramları, şenliği söndü
Seni kimler aldı kimler öpüyor seni
Dudağında dilinde Ellerin izi var
Deli gözlerin gelir aklıma
Gülüşün, öpüşün, iç çekişin gelir
Seni kimler aldı kimler öpüyor seni
Dudağında dilinde Ellerin izi var





Değer Mi
Şarkı bilgisi:
Söz: Aysel Gürel Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Değer mi hiç değer mi hiçDeğer mi, değer mi, değer mi söyle

Bir rüya ömür boyu,Sürer mi, sürer mi, sürer mi böyle
Değer canım değer elbet Değer bir tanem aşk için herşeye
Ne hayal ne de gerçek Engel mi kanatlanmadan uçmaya
Bir rüya görür gibiSeninle bulutlara uçtuğumda
Bir ateş yakar beniSevginle tutuştuğumu sanırdım
Yağmur olur damla damlaÖperdim, öperdim dudaklarından
Bir nehir gibi çağlarAkardım, akardım damarlarından

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder