14 Temmuz 2007 Cumartesi

adı bende saklı / 1998

1
Ud Taksimi
Enstrümantal
2
Tutuklu
Söz - Müzik: Sez...
3
Kaderim
Söz - Müzik: Sez...
4
Hazan
Söz - Müzik: Sez...
5
Erkek Güzeli
Söz - Müzik: Sez...
6
Kusura Bakma
Söz - Müzik: Sez...
7
Ruhuma Asla
Söz - Müzik: Sez...
8
Adı Bende Saklı
Söz: Meral Okay,...
9
Ben Sevdalı Sen Belalı
Söz - Müzik: Sel...
10
Şimal Yıldızı
Söz: Sezen Aksu,...
12
Yola Çıkmalı
Söz - Müzik: Sez...
12
İnce Mevzu
Söz: Mustafa San...
13
Denge
Şiir: Turgut Uya...
14
Adı Menekşe
Söz: Meral Okay,...
15
Ruhuma Asla
Söz - Müzik: Sez...




Tutuklu
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Ne senden öncesiNe senden sonrasıAyrılık amanÖlümden yaman

Geçmiyor zaman geçmiyorNe anam, babamNe hoş hatıram
Yetmiyor canım yetmiyorBen sende tutuklu kaldımKendi hayatımdan çaldım
Yedi cihan dolandım Bana mısın demiyorSakladım gözlerimi
Sustum hep sözlerimiYandım yar közlerimiSavur savur bitmiyor






Kaderim
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Az gittim uz gittimEğri gittim düz gittimYar sen sen diye bittim

Uçurum gözlerindeİhanet yüzlerinde yittimKaderim kastın mı var
Ya sen gel ya beni aldırYeminin ahtın mı varHasetten yüreğim hardır
Ya bu ateşi söndür ya beni öldürYa da bu kalbi benden sür









Hazan
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Yoruldum alınmaktan kırılmaktanYıllar yılı peşinde

Kovuldum cennetten cehennemdenÖldüm öldüm dirildim içimde
Sen her su veren ele açan kolay çiçekBende hazan, bende hüzün, dert bende
Yetimim sensiz, yurtsuz yersizDilerim bensiz anlayacaksın
Yetimim sensiz, yurtsuz yersiz
Dilerim bensiz anlayacaksınÖlürüm yolunaÖlürüm yoluna sonum olacaksın
Günahın boynunaOnun koynuna ne zaman doyacaksınÖlürüm yolun
aÖlürüm yoluna sonum olacaksınGünahın boynuna
Onun koynuna ne zaman doyacaksınYoruldum alınmaktan kırılmaktan
Yıllar yılı peşindeKovuldum cennetten cehennemdenÖldüm öldüm dirildim içimde
Sen her su veren ele açan kolay çiçekBende hazan, bende hüzün, dert bende
Yetimim sensiz, yurtsuz yersizDilerim bensiz anlayacaksınYetimim sensiz, yurtsuz yersiz
Dilerim bensiz anlayacaksınÖlürüm yolunaÖlürüm yoluna sonum olacaksın
Günahın boynunaOnun koynuna ne zaman doyacaksınÖlürüm yoluna
Ölürüm yoluna sonum olacaksınGünahın boynunaOnun koynuna ne zaman doyacaksın
Ölürüm yolunaÖlürüm yoluna sonum olacaksınGünahın boynuna









Erkek Güzeli
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Gözlerim gözlerine kitlenirDoyamam seyretmelere seniÖzlerim bir kaç saat fazla gelir

Yağızım yiğidim erkek güzeliGel de eğ, eğ şu asi başınıKaçırma gel şu olgun yaşımı
Anladım korkunu telaşınıGörünce çakmak çakmak yeşillerin
iSeni pamuklara sarmalar sararımNe bedel isterim ne hesap sorarım
Ne sitemle güzel kalbini yorarımSakınma tatlı dilleriniSeni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarımNe sitemle güzel kalbini yorarım
Sakınma tatlı dilleriniGözlerim gözlerine kitlenirDoyamam seyretmelere seni
Özlerim bir kaç saat fazla gelirYağızım yiğidim erkek güzeliGel de eğ, eğ şu asi başın
ıKaçırma gel şu olgun yaşımıAnladım korkunu telaşınıGörünce çakmak çakmak yeşillerini
Seni pamuklara sarmalar sararımNe bedel isterim ne hesap sorarım
Ne sitemle güzel kalbini yorarımSakınma tatlı dilleriniSeni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarımNe sitemle güzel kalbini yorarım
Sakınma tatlı dilleriniBen yazdım ben bozdumKaç sevdayı gezdim
Aşkın aslını sezdimHadi gel al sonuna kadar
Sonuna kadar, sonuna kadar al al......sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarımNe sitemle güzel kalbini yorarım
Sakınma tatlı dilleriniSeni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarımNe sitemle güzel kalbini yorarım
Sakınma tatlı dilleriniSeni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarımNe sitemle güzel kalbini yorarım
Sakınma tatlı dilleriniSeni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarım

Editors: Caner LÜLE, Marissa










Kusura Bakma
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Her şey mal mülk her şey para pulDostlukmuş sevgiymiş ara bul

Her şey mal mülk her şey para pulDostlukmuş sevgiymiş ara bul
Her şey mal mülk...Bak deme bana bakamam gözüne
Gül deme bana gülemem yüzüneBak deme bana bakamam gözüne
Gül deme bana gülemem yüzüneKusura bakma iş işten geçtiOlamayız artık eskisi gibi
Kusura bakma iş işten geçtiOlamayız artık eskisi gibi...Benim de gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldıİstemem ne aşk ne karakterDünya para üstüne döner
Her şey mal mülk her şey para pulDostlukmuş sevgiymiş ara bul
Her şey mal mülk her şey para pulDostlukmuş sevgiymiş ara bul
Yok deme bana sen de ben gibisinİsteseler canını verirsin
Yok deme bana sen de ben gibisinİsteseler canını verirsinKusura bakma iş işten geçti
Olamayız artık eskisi gibiKusura bakma iş işten geçtiOlamayız artık eskisi gibi...
Benim de gözüm artık açıldıHer yanıma kısmet saçıldıİstemem ne aşk ne karakter
Dünya para üstüne dönerHer şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bulHer şey mal mülk her şey para pu
lDostlukmuş sevgiymiş ara bul








Ruhuma Asla
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Yetmez tacını tahtını bahtını versen yetmezYetmez varını yoğunu çoğunu sersen yetmez


Eğmez başını bu yürek ölse çula çaputa eğmezRuhum aşkın esiri başka esaret sevmez
Malımı al mülkümü alOlsa gel samur kürkümü alYerimi yurdumu uykumu
Tende en kuytumu alMalımı al mülkümü alOlsa gel samur kürkümü al
Yerimi yurdumu uykumuTende en kuytumu alAma senin değilim yar değilim
Sebebi var bahanesi yokÜstelik divanen delinimTam kalbime gelmedi ok
Ama senin değilim yar değilimSebebi var bahanesi yokÜstelik divanen delinim
Tam kalbime gelmedi okÇekmişim isyan bayrağınıDalgalanır başımda hür
Sen diken sal üstüme üstümeBende deste deste gülÇekmişim isyan bayrağın
ıDalgalanır başımda hürSen diken sal üstüme üstümeBende deste deste gül
Ama senin değilim yar değilimSebebi var bahanesi yokÜstelik divanen delinim
Tam kalbime gelmedi okYetmez tacını tahtını bahtını versen yetmez
Yetmez varını yoğunu çoğunu sersen yetmezEğmez başını bu yürek ölse çula çaputa eğmezRuhum aşkın esiri başka esaret sevmezMalımı al mülkümü al
Olsa gel samur kürkümü alYerimi yurdumu uykumuTende en kuytumu al
Ama senin değilim yar değilimSebebi var bahanesi yokÜstelik divanen delinim
Tam kalbime gelmedi okAma senin değilim yar değilimSebebi var bahanesi yok
Üstelik divanen delinimTam kalbime gelmedi okÇekmişim isyan bayrağını
Dalgalanır başımda hürSen diken sal üstüme üstümeBende deste deste gül
Çekmişim isyan bayrağınıDalgalanır başımda hürSen diken sal üstüme üstüme
Bende deste deste gülAma senin değilim yar değilimSebebi var bahanesi yok
Üstelik divanen delinimTam kalbime gelmedi okAma senin değilim yar değilim
Sebebi var bahanesi yokÜstelik divanen delinimTam kalbime gelmedi ok
Ama senin değilim yar değilimSebebi var bahanesi yokÜstelik divanen delinim
Tam kalbime gelmedi okAma senin değilim yar değilim










Adı Bende Saklı
Şarkı bilgisi:
Söz: Meral Okay, Sezen Aksu Müzik: Yorghos Stavrianos
Şarkı sözü:
Bölünür sancıyla uykularSığınak değil en kuytularGökte ay öndört ben dolunay

Son hatıramı sinene sarBu kadarına razıyım yarUzak diyarlarda evli barklı
Mutluluk en çok onun hakkıBu yorgun kırık dökük hikayenin deAdı bende saklı
Uzak diyarlarda evli barklıMutluluk en çok onun hakkıBu yorgun kırık dökük hikayenin de
Adı bende saklıDalda muhabbette kumrularBana ayrılığı sordular
Dedim afet,yangın, dedim karDedim adet aşkı vururlarDedim adet aşkı vururlar
Uzak diyarlarda evli barklıMutluluk en çok onun hakkıBu yorgun kırık dökük hikayenin de
Adı bende saklıUzak diyarlarda evli barklıMutluluk en çok onun hakkı
Bu yorgun kırık dökük hikayenin deAdı bende saklı







Sen beni, sen, sen unutmuş gibisinBen hala deliyim hala sevdal
ıSen, sen beni unutmuş gibisinBen hala deliyim hala sevdalıYaktığın ateşi söndüremedim
Sen hala çılgınsın hala belalıOof hala belalı...Çekmeye razıyım kaprislerini
İstersen zincire vur ellerimiNe olur birtanem anla halimiBen hala deliyim hala sevdalı
Ben hala deliyim hala sevdalıSen benden, sen vazgeçmiş gibisin
Ben hala tutkunum hala yaralıSen benden, sen vazgeçmiş gibisin
Ben hala tutkunum hala yaralıYaktığın ateşi söndüremedim
Sen hala çılgınsın hala belalıHala belalı...Bu sevda bir anda bitebilir mi
Gerçekler yalana dönebilir miNe olur bir tanem anla halimi
Ben hala deliyim hala sevdalıBen hala deliyim hala sevdalı








Yola Çıkmalı
Şarkı bilgisi:
Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Söylersem anlar mısınızBen çıkamadım içindenİzlenip fişlenmeler

Maksat kolaylıkArada ağlar mısınız Siz de yerli yersizGizlenip saklanmalar
El mecburiyettenAh kelimeler dünyasıZüğürdün rüyasıİçinizden hanginiz cesursa
Öne çıksın hemenAma bence kaçın düello buKaçın manasızYarıştırılıp yarıştırılıpYatıştırılırsınızYola çıkmalı, yola çıkmalıYola çıkmalı hemen, hemen
Yola çıkmalı, yola çıkmalıYola çıkmalı hemen, hemen
Ne isem ne kadar isem kabullendim gittiHani yetebilseydim değiştirirdim vitrini
Azıcıkmışım anladım görüp hissettikçeSuyun, ağacın, toprağın bilgeliğini
Ah kelimeler dünyasıZüğürdün rüyasıİçinizden hanginiz cesursaÖne çıksın heme
nAma bence kaçın düello buKaçın manasızYarıştırılıp yarıştırılıpYatıştırılırsınız
Yola çıkmalı, yola çıkmalıYola çıkmalı hemen, hemenYola çıkmalı, yola çıkmalı
Yola çıkmalı hemen, hemenYola çıkmalı, yola çıkmalıYola çıkmalı hemen, hemen
Yola çıkmalı, yola çıkmalıYola çıkmalı hemen, hemen








Denge
Şarkı bilgisi:
Şiir: Turgut Uyar Müzik: Sezen Aksu, Aykut Gürel
Şarkı sözü:
Sizin alınız al inandımMorunuz mor inandımTanrınız büyük amenna

Şiiriniz adamakıllı şiirDumanı da cabaDumanı da cabaDumanı da cabaDumanı da caba
Bütün ağaçlarla uyuşmuşumKalabalık ha olmuş ha olmamışSokaklarda yitirmiş cebimde bulmuşumAma sokaklar şöyleymişSokaklar şöyleymiş
Ağaçlar böyleymişSokaklar şöyleymişAğaçlar böyleymiş
Ama sizin adınız neBenim dengemi bozmayınızAma sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınızSokaklar şöyleymişAğaçlar böyleymiş
Sokaklar şöyleymişAğaçlar böyleymişAşkım da değişebilir gerçeklerim de
Pırıl pırıl dalgalı bir denize karşıYan gelmişim diz boyu sulara
Hepinize iyi niyetle gülümsüyorumHiçbirinizle döğüşememSiz ne derseniz deyiniz
Benim bir gizli bildiğim varSizin alınız al inandımMorunuz mor inandım
Ben tam kendime göreBen tam dünyaya göreAma sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınızSokaklar şöyleymişAğaçlar böyleymiş...










Adı Menekşe
Şarkı bilgisi:
Söz: Meral Okay, Sezen Aksu Müzik: Sezen Aksu, Aşkın Arsunan
Şarkı sözü:
Bu şehrin meydanlarında, garında, rıhtımındaSensizlik bir türlü yakamı bırakmıyor

Bütün duraklarda, kahvelerdeBüyük küçük yalanların
Dönüp dönüp vuruyor ansızın beniVuruyor yerden yere
Yok ettim salındığın billur aynalarıŞimdi uzun uykuların tam zamanıdır
Bir yorgan misali örtündüm yalnızlığıBu yıl da aşk buraya hiç uğramadı
Silinsin izim, hiçliğim sokakta kalsınGölgemi yakın, bu dünya beni yok saysın
Emanet ettim bıraktığın her şeyiDedim siz susuz bırakmayın menekşeyi
Silinsin izim, hiçliğim sokakta kalsınGölgemi yakın, bu dünya beni yok saysın
Emanet ettim bıraktığın her şeyiDedim siz susuz bırakmayın menekşeyi






ruhumu asla (remıx)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder