12 Temmuz 2007 Perşembe

sevgilerimle / 1980








sevgilerimle;


Dört Günlük Birşey
Şimdi çok uzak bir hatıra gibiO yaşadığımızBoynumda bilmece gibi bir düğümDört kısa günden banaBir garip sızı kaldıBir de deli özleminBen senin gözlerininYalan dolan bakışını bile sevdimBen bir annenin evladına duyduğu hisleri besledimBen senin bal gözlerindeDört kısa günde bilsen neler neler gördümSahte ile gerçeğin karmaşasınıYine de sevgini özledimÖzledim elleriniGözleriniVe yanık kokunu özledimİnsan böyle bir duyguyu yaşarken gerçek yaşamla tüm bağları kopmuşçasına ayakları yerden kesiliveriyor. Hoş bu zaman, bu bağlantısızlık ta yaşam kadar gerçek ve doğal. Biliyor musun? Belki de iyi oldu ama biz yere erken indik. Şimdi o yarım yaşanmış şey boynumda düğümDört günlük bir şey işteGüzeldi yaşandı ve bittiDiye düşündükOysa bir duygusal yükVurduk yüreklerimize kırılıp döküldükBir zaman gözlerimizde çiçek açardıBiz her umudu söndürdükÖzledim çiçekleriSevdiğim ne varsa Her şeyi özledimÖzledim elleriniGözlerini Ve yanık kokunu özledim
Söz: Cenk TaştanMüzik: Sezen Aksu





Küçük Yaz Çiçeği
Küçük yaz çiçeğiSöner aşk ateşiKalbinde zamanlaSen taze kalırsınKüçük aşk çiçeğiRüzgarlar dağlardaDolaşır umutlaYalnızlık koksa daKüçük yaz çiçeğiTitreme hiç korkmaGüneşini beklerkenHani iki dün varmışKüçük aşk çiçeğiMutluluklar ufkunda Küçük olan güçlüdürEn düşman fırtınada
Söz: Aysel GürelMüzik: Recep Aktuğ






Uzaklarda Bir Çizgide
Bir martı tek başına uçuyordu maviliklerdeEllerim içindeydi ellerininGüneş bembeyaz bir kordu yakıyordu yeryüzünüSaçlarım dağılmıştı göğsüneBuram buram bir bahar yükseliyordu topraktanYanağım yanağına değiyorduUzak bir gri çizgide birleşiyordu gökle denizKızgın kumlar tenimizi dağlıyorduVe biz ikimizGölgesindeydik bir salkım söğüdünÖlümsüz bir sevgi parlıyordu gözlerimizdeYüreğimdeydi yüreğin tutuşuyordukBir yangın büyüyordu git gideBir martı tek başına uçuyordu maviliklerdeUzak bir gri çizgide birleşiyordu gökle denizVe bir yerlerde vahşi bir kısrak koşuyordu doludizginGeçmişten geleceğe
Söz: UluferMüzik: Sezen Aksu








Sürüklüyorum Çaresizliğimi
Sürüklüyorum çaresiz yalnızlığımı aldırmazlığındaAcımasızlığında İstanbul'unYitik umutlarla daralıp burukYürüyorum kalabalık caddelerdeYürüyorum bilmeden nereye gittiğimiAmaçsız bitkin donukGözlerim boş bakışlarlaTakılıyor bir yerlereYüreğim kanıyor ılgıt ılgıt sıcak sıcakŞahlanıyor içimde özleminKahrediyorum karanlıklar içindeyimOysa İstanbul ışıl ışıl parlarMutsuzluğum siniyor sokaklaraSeni soluyorum derin derinBüyüyor giderek içimde yokluğunAnılar mil çekiyor gözlerimeSürüklüyorum çaresiz yalnızlığımıVurdumduymaz acımasız yollarında İstanbul'un
Söz: UluferMüzik: Sezen Aksu






Bir Acı Kahvenin
Gün olur da bir dost ararsan eğerAçıktır kapım sana çekinmeden gelSözlerimde inan ne sitemNe de kırgınlık bulamazsınBir gün yolun düşerse eğerBeni bıraktığın gün gibiYine dost bulacaksınGün olur da bir dost ararsan eğerNe olursa olsun geçen zamandaSanki bir şey olmamış gibi karşılarımSeni yılların özlemiyle kucaklarımBir acı kahvenin kırk yılHatırı vardır derlerAz mı içtim ellerindenUnutmadım o günleri gelBuraya yolun düşerse eğer
Söz: ZerenMüzik: R. Silahlıpoda






Hani
Hani o duygu var yaTerkeden sevgiliyi düşünmek ara sıraHani koşarsın camlaraBakarsın insanlaraDüşersin bir boşluğaBir an görebilmek onuDeğer tüm yaşamanaHani sarılırsın çaresiz anılaraHani serilir anılar karşınaHani gözlerin kararı o anda
Söz: Aysel GürelMüzik: Recep Aktuğ





Dilimin Ucunda Kelimeler
Karşımdasın ilk kez yıllardan sonraGözlerinden gözlerim kaçıyorsaHoş gör bu halimi sakın darılmaYanımdasın ilk kez yıllardan sonraEllerinde ellerim titriyorsaDilim anlamsız sözler söylüyorsaNedenini o an sakın sormaDilimin ucunda kelimelerBir türlü söyleyemiyorumDilimin ucunda kelimelerNerden başlasam bilmiyorumHatırlar mısın o eski günleriAnlatırdın bana hep dertleriniBir dosttum yalnızca senin için değil miOysa içimde sevginin özlemiYıllarca duygularımı gizledimİçimde fırtına vardı ben sakladımOysa hep seni sevdim seni yaşadım
Söz: ZerenMüzik: Sezen Aksu






Sensizim
SensizimSenden uzaktaSeni düşünüyorumSeni özlüyorumVe özlemeyiÇok seviyorumSensizimSenden uzaktaSeni özlüyorumSeni seviyorumSen sevmeyi Çok seviyorumSeninleyimSana dokunuyorSeni hissediyorumBe hissetmeyiÇok seviyorumBir gün seni Kaybedeceğim duygusuSarıyor benliğimiKorkuyorumVe bu korkuyuÇok seviyorumTıpkı bir sabah vaktiYaprak üstündeki çiğiHani seversin deKorkarsın dokunmayaUzaktan seyretmek yeterBilirsinOysa sen benim olmasan daSeviyorumVe işte bunu hissetmeyiÇok seviyorum
Söz: T. Karayalçın, Nazmi CanayMüzik: Rıza Silahlıpoda







Çocuk
Bir yerlerde bir çocuk doğduSancısını içimde duyuyorumKimbilir kimin çocuğusunGözlerinde güneşi görüyorumGözlerinde hayat pırıl pırılEllerinde ümitlerimiz varDünyanın bütün pisliklerineSıkılmış o minik yumruklarGüzel bebek buram buramİnsan sevgi kokuyorsunBir küçük dünya gibi varlığınSırtında dünyayı taşıyorsunKim olursa olsun anan babanSorumluyum onlar kadar sendenAdını hiç bilmesem bileBenim öz be öz çocuğumsun sen
Söz: Sezen AksuMüzik: R. Aktuğ






Hata
Kalınca sebepsiz bir başımaHatıralar beynimde dans ediyorGünahlarım dizilip bir bir karşımaSanki birer birer intikam alıyorYüreğimden zincire vurulmuşumAnılar her bir halkayı bağlıyorBen duygularımın esiri olmuşumHatalar yalan duygularda başlıyorSen de benim hatalarımdan birisinSen en büyük günahların bedelisinSenin için harcanan zamana yazıkSen en güzel duyguların katilisinİstemem seni, ne sevgini, ne kendiniİstemem ben bu hayatın sözüm ona pembe rengini
Söz: Sezen AksuMüzik: Sezen A





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder