14 Temmuz 2007 Cumartesi

şarkı söylemek lazım / 2002

1
Şarkı Söylemek Lazım
(4:17) Söz - Müz...
2
İstanbul İstanbul Olalı
(5:56) Söz - Müz...
3
Savaşma Seviş Benle
(4:20) Söz: Seze...
4
Su Gibi
(5:58) Söz - Müz...
5
Nihayet
(5:55) Söz - Müz...
6
Seni İstiyorum
(5:06) Söz: Seze...
7
Dansöz Dünya
(5:14) Söz - Müz...
8
Tanrı İstemezse
(5:19) Söz: Ali ...
9
Güngörmemişler
(3:45) Söz - Müz...
10
Şen Şarkı
(4:34) Söz - Müz...
11
Deli Gönlüm
(5:17) Söz: Ülkü...
12
Kıran Kırana
(5:21) Söz - Müz...
13
Ablam Aşktan Öldü
(4:11) Söz: Yıld...
14
Dansöz Dünya
(5:54) (Version ...



Şarkı Söylemek Lazım
Şarkı bilgisi:
(4:17) Söz - Müzik: Sezen Aksu Düzenleme: Kıvanch K. Solo: NEV (Nevzat Doğansoy)
Şarkı sözü:
Hayat zorlaşıncaÇıkmaz sokaklarda soluksuz kalıncaAzalınca manadan

Seyyar sevdalarda parçalanıncaDil yetmeyinceGöz görmeyince gönül hissetmeyince
Kırılınca camdan kalpDönüp yalnızlığa kilitleninceO zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz
O zaman şarkı söylemeli çığlık çığlığaO zaman yüreğin yükü hafifler belki biraz
O zaman şarkı söylemek lazım avaz avazHay la la la la ley, hay la la la la ley
Hay la la la la ley, la lay la la leyHay la la la la ley, hay la la la la ley
Hay la la la la ley, la lay la la ley
Dert bitmeyinceBildiğin çektiğine yetmeyince
Düşmanın da kendini yakalayıncaBi daha kin gütmeyinceDil yetmeyince
Göz görmeyince gönül hissetmeyinceKırılınca camdan kalpDönüp yalnızlığa kilitlenince
O zaman şarkı söylemek lazım avaz avazO zaman şarkı söylemeli çığlık çığlığa
O zaman yüreğin yükü hafifler belki birazO zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz
Hay la la la la ley, hay la la la la leyHay la la la la ley, la lay la la ley
Hay la la la la ley, hay la la la la leyHay la la la la ley, la lay la la ley
Hay la la la la ley, hay la la la la leyHay la la la la ley, la lay la la ley
Hay la la la la ley, hay la la la la leyHay la la la la ley, la lay la la ley
Hay la la la la ley, hay la la la la leyHay la la la la ley, hay la la la la ley








İstanbul İstanbul Olalı
Şarkı bilgisi:
(5:56) Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Uzanıp Kanlıca’nın orta yerinde bi taşaGözümün yaşını yüzdürdüm

Hisar’a doğruYapacak hiçbir şey yok gitmek istedi gittiHem anlıyorum hem çok acı tek taraflı bittiBi lodos lazım şimdi bana bi kürekZulada birkaç şişe yakut yer gök kırmızı
Söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıpDüşer üstüme akşamdan kalma sabah yıldızı
Ah İstanbul İstanbul olalıHiç görmedi böyle kederGeberiyorum aşkından
Kalmadı bende gururdan eserNe acı ne acı insan kendine ne kadar yenik
Bulunmadı ihanetin ilacı yürek koca bir karadelikYapacak hiçbir şey yok gönül bu sevdi
Yeni bir ten yeni bir heyecan bilirim üstel











Savaşma Seviş Benle
Şarkı bilgisi:
(4:20) Söz: Sezen Aksu Müzik: Sezen Aksu, Kıvanch K.
Şarkı sözü:
Say bakalım yılları bir hesaba vurHangi anı anında yaşadınDiyebilir misin ki tek doğru budur

Bir düşün kaç kere ev bark döşedinSoluklan azıcık bir ara ver bir durMadem kalbini kalbime taşıdınAşkı savunmayı öğrenir gururNe beni değiştir ne bana uySavaşma seviş benle
Hayata karış benleİyi günde kötü gündeOlmaya çalış benleBana söz verme yemin vermeKelimeler aklın oyunudurİster kabul et ister etmeBu çarpıntı aşkın doğumudur









Su Gibi
Şarkı bilgisi:
(5:58) Söz - Müzik: Şehrazat
Şarkı sözü:
Bir ömrün hikayesiSığar mı bilmem satırlaraYaz desem anılara

Sırlarımı ele verir miSu gibi aktı yıllarDeryada bir damla kadar
Yaşadım şahidimsinizYıllar sizden kim korkarGül gibi hatıralar
Tül gibi beni sararDaha dün yaşananlarHem yakın hem uzaktalar










Nihayet
Şarkı bilgisi:
(5:55) Söz - Müzik: Sezen Aksu Düzenleme: Kıvanch K.
Şarkı sözü:
Uyandım bembeyaz bir sabahtıSon yıllardaki en sert ayazdıSıcacıktın taze kahve tadındaHavalandı kalbim kuş kanadındaOysa umut ne kadar azdıGündelikti, anlıktı, birazdıOkşarken inatçı saçlarınıHissettiğim kara kışta sarı yazdıNihayet, nihayet, nihayet

Diyar diyar gezdim geldimSafiyeti sezdim geldimKendi ateşine yanan pervaneydim
Yalanımdan bezdim geldim(Yalnızımdan)Uzandım, örttüm bağrını usulca
Öptüm olgun erik gibi ağzınıYürekten bir dua kondurdum alnınaTadını çıkar derim kalbime







Seni İstiyorum
Şarkı bilgisi:
(5:06) Söz: Sezen Aksu, Aysel Gürel Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Dün bütün gece seni düşündüm yanarakBir an geldi ki zannettim kalbim duracak

Ellerim tutuştu hasretini okşayarakNasıl istedim, istedim deliler gibiSayıkladım hep sıcak sıcak nefesiniGel ne olursun gel son defa sev beniGel, sarıl bana sarıl seni istiyorum gel
Neden bilmem özlüyorum ellerini verYok, yalan değil artık inkar etmiyorum yeter
Hatta belki seviyorum istiyorsan eğerBu gece gel yarın istersen yine gitHatta unut ne varsa verdiğim al götür öyle gitEve kokun siner duvarlara sesin
Hatta unut sen dün gece nerdeydin kimle seviştin









Dansöz Dünya
Şarkı bilgisi:
(5:14) Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Hiç kavga bilmez gülle yaprakHiç kıyar mı ağaca toprakBu kimin oyunu

İlk kim bozdu sonsuz uyumuKıvır kıvır kıvırZiller elindeKıvır kıvır kıvırYangın yerinde
Kıvır kıvır kıvırÖz paramparçaKıvır kıvır kıvırÖz esir tenindeDön dansöz dünya
Devam et ateş dansınaYan gamsız dünyaSığmadın aklımaVursun davullarİnlesin dünyaYalnızlığını dinlesin dünyaKıyamet gündesin dünya






Tanrı İstemezse
Şarkı bilgisi:
(5:19) Söz: Ali Avaz Müzik: Mustafa Sayan
Şarkı sözü:
Tanrı istemezse yaprak düşmezmişTanrı istemezse insan ölmezmiş

Sen Tanrı mısın beni öldürdünEşime dostuma beni güldürdün
Vicdanının sesini dinle bak ne diyorSenin için bir can gidiyor
Vicdanının sesini dinle bak ne diyorSenin için bir can ölüyorAllah öldürür dünyadan alır
Sen beni öldürdün hayatta bıraktınCehennem ateşi ahirette olurSen beni dünyada ateşe attınSenin için herkes kötü söylüyorSöylemesi kolay bir de bana sor
Seninle yaşamak güzel şey amaSenden ayrılmayı gel de bana sor










Güngörmemişler
Şarkı bilgisi:
(3:45) Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Tedavülden kalktı aşkÜç ihtilal üç kuşakFiiliyattan geçtimDüşünmek bile yasak

Girmeyelim bu konularaBizden geçti şişt susakYedi onda dört, onda beşÖnümüz deprem yan basakBize mi denk geldiBize mi insafKelimeler fistan giymişSalınıyor ağır aksak
Atı alan Üsküdar'ı geçmişSaadet bizden uzakBize mi denk geldiBize mi insafBiz gördük yanmayıÖlümüne zorlanmayıİktidar altında şahlanmayı, horlanmayıHer şart her koşuldaBabalar gibi dayanmayıBizden sonrakiler gün görse bariHer birimize değdi fesat
Dünya işleri kesatYuvarlanıp gidiyoruzHalimiz eh işte vasatBize denk geldi maalesef





Şen Şarkı
Şarkı bilgisi:
(4:34) Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Aşkım günaydın de yeni güneYay gibi gerginsin çözül birazBitmez dünyanın derdi erteleKurulmanın hiç bir faydası yok, relaxBırak güneş ısıtsın içini

Bak baharlar açmış beyaz beyazÖyle olmasa da sen öyle farzetBakarsın umduğundan iyi geçer yazOf
Sıkıldım sıkıldım uçmak istiyorumYalınayak yere basmak istiyorum
Ne eksiğimiz var çiçekten böcekten
Tabiat misali coşmak istiyorumSıkıldım sıkıldım kaçmak istiyorumYalınayak yere basmak istiyorumNe eksiğimiz var çiçekten böcektenBen de onlar gibi coşmak istiyorum
Aşkım herşeyi yokuşa sürmeOlursa olur olmazsa olmaz bu şans
Herkesin durduğu yer dünyanın merkeziEmpati sempati yani tolerans







Deli Gönlüm
Şarkı bilgisi:
(5:17) Söz: Ülkü Aker Müzik: Onno Tunç
Şarkı sözü:
Ele avuca sığmazdı deli gönlümBir zamanlar neredeydi şimdi nerdeİster güneş ol yak beniYağmurum ol ağlat beniAklım başka duygularım başka yerde

Bir deli rüzgar savurdu beni böyleBu mutlu tutsak benim altın kafesteİster güneş ol yak beniYağmurum ol ağlat beniZincirleri yüreğimin artık sende
Yok ağlatmaz asla beni bir gün ayrılıkPişmanlığım nefret olmaz, öfke olmaz
Senden daha acı bir hasret bulunmazİster güneş ol yak beniYağmurum ol ağlat beni
Acılarla sevinçlerle yaşat beni





Kıran Kırana
Şarkı bilgisi:
(5:21) Söz - Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
UnutmaSen yine sardunyalara su verBen yokkenUnutmaGazeteleri oku kahvaltı ederkenUnutmaHaberleri dinle her saat başı lütfenSen ki acı çekmenin

En kibarını bilirsinSen ki mum gibiİçine içine erirsinDayan gözümün nuru
Kavuşacağız elbet bir bağ bozumuKıran kırana bu hayatYaşayacağız boynumuzun borcu
Unutma bahardır kışın sonu






Ablam Aşktan Öldü
Şarkı bilgisi:
(4:11) Söz: Yıldırım Türker Müzik: Sezen Aksu
Şarkı sözü:
Ablam aşktan öldüHerşey filmlerdeki gibi olduBir hazan yaprağı düşerken

Pencereye bakarakSon nefesini verdi mucizeSevgililer buluşamadı
Hayat o'rda o' KıyıdaMasalın berisinde kaldıHiç yara almadan aynadan geçemezsin
Geçemezsin aynadanHiç yara almadanAblam aşktan öldüHerşey filmlerdeki gibi oldu
Bir hazan yaprağı düşerkenPencereye bakarakAşktan ölmenin bin yıllık tarihini
Ablam yeniden ama yeniden yazdı








Dansöz Dünya
Şarkı bilgisi:
(5:54) (Version 2) Söz - Müzik: Sezen Aksu Düzenleme: Kıvanch K.
Şarkı sözü:
Hiç kavga bilmez gülle yaprakHiç kıyar mı ağaca toprakBu kimin oyunuİlk kim bozdu sonsuz uyumuKıvır kıvır kıvırZiller elindeKıvır kıvır kıvırYangın yerindeKıvır kıvır kıvırÖz paramparçaKıvır kıvır kıvırÖz esir tenindeDön dansöz dünya Devam et ateş dansınaYan gamsız dünyaSığmadın aklımaVursun davullarİnlesin dünyaYalnızlığını dinlesin dünyaKıyamet gündesin dünya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder